ליקויי בניה בבדק בית - השוק שאתה מקבל

אז מה הבעיה בעצם? הלקוח הזמין בדק בית ומצאנו ליקויים, כולם טועים! ואם באמת נחפש נמצא בכל דבר בחיים ליקויים – ברכב, בבית, בגינה ואפילו במחשב האישי שלנו.

ליקויי בניה השכיחים

הרבה שואלים אותי אלו ליקויי בניה בבדק בית הכי מוזרים שפגשתי, מה הנזק הכי משמעותי שיצא לי להעריך והאם אני מבצע תיקונים לנזילות לבעיות שנצפו בבדק בית או שהכל עניין של מזל.

תמיד קשה לי לענות על השאלות האלו והדבר הכי קשה זה לתאר את הליקויים שאני פוגש ביום יום. לדוגמא, לתאר נזילה זה קל אבל לתאר עובש שאני נחנק כאשר אני נכנס לחדר זה כבר קשר.

אספנו כמה ליקויים שכיחים שנצפו על ידינו והחלטנו לרכז את זה בסרטון.

קשה להעביר תחושות בתמונות ואפילו בסרטונים, אבל כשרואים את זה בעניים לא מאמינים.

את העובש והליקויים שקבלנים מנסים להסתיר לא כיף לראות, בנוסף לפעמים אנחנו מוצאים את עצמנו משתמשים במסכות לפנים בביצוע בדק בית או בביקורת מבנים וזאת בגלל הריחות ואף הגז המצוי במקום.

האמת!, אני לפעמים לא מבין איך הקבלנים מצפים מהלקוחות שלהם לא לגלות את הליקויים האלו בזמן, בסרטון שראיתם מדובר בליקויי בניה ובעיות שממש לא צריך חברת בדק בית כדי לזהות אותם.

לא כולם מנסים להסתיר

לא כולם מנסים להסתיר את הליקויים, לפעמיים ליקויים אלו פשוט מסתתרים מתחת לשכבות המבנה. מקרים אלו נפוצים בתחום האיתור נזילות ששם אריחי הריצוף ובייחוד אריחי האמבטיה טובים מאד בטשטש את קיומו של הליקוי ולמנוע מהמים לפרוץ החוצה. במקרים אלו בדרך כלל השכנים יסבלו והנכס שהוא מקור הבעיה יצטרך לשלם אלפי שקלים פיצויים לנזקי המים אשר נגרמו לנכס צד שלישי ואף לבדיקת איתור הנזילות עצמה.

ליקויי בניה בבדק בית – השוק שאתה מקבל אולי זאת כותרת שנשמעת מוגזמת, אך תאמינו לנו מה שמוגזם זה התדירות שזה קורה.

נשמח אם תוכלו לשתף במידה ואהבתם.