בדק בית בצפון

בניה אינטנסיבית ניתן לראות היום בכל רחבי הארץ אך בצפון הדבר בולט במיוחד. הצורך בפתרון מגורים לכמות גדולה של משפחות מביאה לכך שכמות הבניינים החדשים ומהירות הבניה באים על חשבון האיכות.​

הדבר אינו רק מנת חלקם של האזורים הצפופים כמו גוש דן אלא גם של האזורים הפחות מיושבים כמו אזור הצפון. לכן גם בדק בית בצפון ובגולן הכרחי והנו שלב שחשוב לא לדלג עליו. 

ליקויי בניה רבים מתגלים בכל רחבי הארץ. כאן המקום שלנו הצרכנים או הדיירים לעתיד לגלות אחריות להזמין בדק בית מחברה מתמחה וממוקמת בצפון.

בצפון חסרים אנשי מקצוע

אין הרבה חברות ואנשי מקצוע אשר יכולים לבצע בדק בית בצפון ולכן המבחר איננו מגוון ואיננו גדול, עם זאת אנו עדיין ממליצים לא להתפשר ובכל זאת לקחת חברה לבדק בית ולא פרילנסרים בודדים לביצוע העבודה שכן באופן סטטיסטי כנראה שתהיו בידיים טובות אצל חברה שזהו כל תחומה.

שירות בדק בית

פירוט בדק בית בצפון

החל מ: 1,480 ₪
במיוחד ללקוחות פרטיים ועסקים קטנים בצפון

בדיקת ניקוז בבדק בית בצפון

מתי מומלץ לעשות בדק בית

במילה אחת? תמיד. אם נפרק למצבים עיקריים, בדק בית מומלץ לעשות כאשר אתם נמצאים לפני רכישת בית, כולל דירה יד ראשונה מקבלן. ליקויי בניה מתגלים בדירות חדשות שזה עתה נבנו. 

רק מהנדס בניין מומחה לביצוע בדק בית בצפון שמגיע עם הציוד המתאים יכול לגלות כשלים המוסתרים מתחת לאריחים החדשים או הקירות הצבועים היטב. כשזו הדירה יד שניה בוודאי שחשוב לבדוק שאתם לא קונים חתול בשק. 

יש לבדוק את הבניה, ואת התשתיות השונות. גם אם אתם בונים בית באופן עצמאי מומלץ שבודק מטעם חברת בדק בית יפקח על תהליך הבניה וכך גם אם נכנסתם לשיפוצים נרחבים.

לחבור לדיירים נוספים בבניין

כשלים רבים מתגלים במיוחד כשמדובר על בניין משותף. חוקי הבניה בבניינים משותפים נוקשים יותר בגלל הבניה לגובה. גם המערכות והתשתיות מורכבות יותר. אתם קונים דירה בצפון? 

כדאי לפנות לחברה מקצועית המבצעת בדק בית בצפון ולהתארגן מספר דיירים יחד. אז הכוח שלכם מול הקבלן גדול יותר. יש לכם קלף מיקוח מולו וניתן לעמוד בצורה טובה יותר על כך שיתקן ליקויי בניה באופן מושלם. 

ניתן גם להחליט האם אתם מוכנים עדיין לרכוש את הדירה למרות הליקויים במחיר נמוך יותר או לוותר על רכישת הדירה.

התאמה לתקינה ותקנות בצפון

החוקים והתקנות במדינת משתנים לעיתים תכופות. על הקבלן ו/או בעל הנכס לעמוד בתקנות אלו אשר הינם חקיקה ותקנות של משרד השיכון יחד עם חקיקה והוראות מקומיות המגיעות מהרשויות המקומיות. צפון הדבר איננו שונה ואף מורכב יותר שכן רשויות רבות נוהגות להחיל תקנות שונות בשטחם כגון: עיריית חיפה, עיריית נהריה ואף במקרים מסויימים עיריית כרמיאל. לכן, בבדיקת בדק הבית נדרש להתאים את סעיפי הבדיקה לבדק בית בצפון ובהתאם לנכס הנבדק.

בדק בית בצפון עושים רק אצל המקצוענים

היום ישנן לא מעט חברות המציעות בדק בית מתוך הבנה שבדק בית הפכה לשלב חשוב ברכישת דירה. בדקו שאתם מפקידים את האחריות על מומחים בתחום. הומטר היא חברה העוסקת שנים בתחום ביקורת מבנים ובדק בית, מעסיקה מהנדסים בעלי ניסיון רב  מבצעת עבודה יסודית וקפדנית. רוצים לקרוא עלינו קצת? ראו אודות חברת הומטר.