בדק בית ברמת גן והסביבה

קניית נכס זו השקעה גדולה, קל וחומר כאשר מדובר באזור כמו רמת גן ובו מלכתחילה מחירי הנכסים גבוהים ביחס לאזורים אחרים. לכן רגע לפני שאתם רוכשים נכס חדש מומלץ שלא תוותרו על בדק בית ברמת גן  מקצועי מטעם מומחים.

מהו בדק בית?

חברת הומטר מספקת מטריית שירותים רחבה בתחום בדק בית וביקורת מבנים ובין שירותיה: ביצוע בדק בית ברמת גן, אנו נשמח לעמוד לרשותכם ולבצע את כל הבדיקות הנחוצות. המטרה העיקרית שעומדת מאחורי ביקורת מבנים היא לאתר מבעוד מועד ליקויים בנכס.

אם חשבתם שליקויים יהיו גלויים לכל עין שמתבוננת, בפועל לא תמיד זה כך. ישנם ליקויים שקשה ממאוד לזהות ללא ניסיון, ידע וציוד ייעודי מתקדם כמו למשל: רטיבות, מידות בית שלא מתאימות למפרט, ריצוף שהונח בשיפוע לא נכון, מדרגות שלא עומדות בתקן הישראלי ועוד. בדיקה מקדימה תספק לכם שקט נפשי ותעזור לכם לגלות את כל הליקויים הקיימים לפני ההחלטה החשובה ביותר בחייכם ולהימנע מהשקעה כספית ניכרת בניסיון להביא את הנכס למצב תקין מבחינה מבנית ובטיחותית.

שירות בדק בית

פירוט בדק בית ברמת גן

החל מ: 1,480 ₪
במיוחד ללקוחות פרטיים ועסקים קטנים ברמת גן

ליקויי אינסטלציה בדק בית ברמת גן

מה כוללת ביקורת מבנים?

בדק בית ברמת גן יוכל לאפשר לכם לראות את מצבו האמיתי של הנכס לפני שאתם מחליטים אם לקנות אותו, או במקרה של דירה מקבלן, לפני שאתם נכנסים אליו. בחברת הומטר מציעים מגוון רחב של שירותים בתחום הבידוק, הבקרה והפיקוח, בעזרתו של צוות מקצועי, ידע רב וציוד מקצועי. השירותים שלנו בתחום כוללים אספקטים רבים ביניהם:

  • איתור ליקויי בנייה – ליקויי בנייה, ליקויי אינסטלציה, ליקויי אלומיניום, ליקויי איטום, ליקויי ריצוף.
  • איתור וגילוי נזילות – גילוי נזילות, סקירה כללית לנזילות, איתור מוקדי פיצוץ מים, הערכת נזקי מים, בדיקות לחץ מים.
  • ביקורת מבנים – פיקוח בנייה, ביקורת מבנים, בדיקת בטיחות, בדיקת חשמל, בדיקת כיבוי אש.
  • בדיקות מומחה – בדיקת קרינה, בדיקת גזים, בדיקת זיהום אוויר, בדיקת איכות מים, בדיקת גז ראדון.

התאמה לתקינה ותקנות של רמת גן והסביבה

הנכס הנבדק נדרש לעמוד בחקיקה ותקנות של משרד השיכון יחד עם ההוראות של הרשות המקומית שהיא עיריית רמת גן. בבדיקת בדק הבית ברמת גן וזאת לכל סוג נכס, נדרש לבדוק את הסטיה מהוראות אלו.

מקצועיות, אמינות ושקיפות – ערכים שעליהם אנו לא מתפשרים

אנו מודעים לכך שתחום ההתמחות שלנו מעט פרוץ. לכן כאשר אנו נגיע אליכם לבצע בדק בית ברמת גן, אנו נקפיד על שקיפות מלאה ונסביר לכם בדיוק מה אנו עושים ומה כלול במחיר. את כל הבדיקות שלנו מבצע צוות מקצועי ומיומן ולו ניסיון בשטח וידע מקצועי. אנו יודעים בדיוק מה לחפש וכיצד, כך שאי אפשר יהיה לבלבל אותנו או להסתיר מאתנו נתונים.

חברת הומטר מבצעת כבר עשור בדק בית, ביקורת מבנים, איתור ליקויים ופיקוח ללקוחות פרטיים ועסקים קטנים. השירותים שלנו עומדים לרשותכם בפריסה ארצית, כך שאם אתם מעוניינים בבדק בית ברמת גן, אנו זמינים ונשמח לספק לכם שירות מקצועי ללא פשרות.

כדי לזכות לשקט נפשי ולדעת שהנכס שקניתם עומד בכל תקני הבניה והבטיחות צרו עמנו קשר בהקדם ואנו נבוא לבצע אצלכם בדק בית ברמת גן והסביבה יחד עם דוח מומחה ממוחשב ומקיף!