בדק בית בתל אביב והסביבה

תל אביב ואזור המרכז עמוסים במיוחד באתרי בניה בהם מוקמים, נוסף לשכונות או למבנים החדשים לגמרי, מתווספים גם מבנים במסגרת תמ"א 38 או פינוי בינוי. הבניה המהירה יכולה להביא ללא מעט כשלים בבניה ולכן בדק בית בתל אביב הוא חשוב במיוחד.

דוח בדק בית כמסמך משפטי

הבדיקה המעמיקה המתבצעת על ידי בעלי מקצוע כמו מהנדסי בניין, מפקחים ואף מנהלי פרויקטים שהם בעלי תעודה במקצועם וגם עברו הכשרה מיוחדת לביצוע בדק בית. הבדיקה מסוכמת בדוח בדק בית ממוחשב ומפורט המחולק לסעיפים ומפרט בצורה הברורה ביותר בליווי דוגמאות וצילומים את מצב הדירה בכל פרמטר שנבדק. דוח של בדק בית בתל אביב ובכלל מהווה ראיה קבילה בבית משפט אם נדרש.

שירות בדק בית

פירוט בדק בית בתל אביב

החל מ: 1,480 ₪
במיוחד ללקוחות פרטיים ועסקים קטנים בתל אביב

בחינת חריגות בניה בבדק בית בתל אביב

בדיקת הדירה מכל הזוויות

בדק בית בתל אביב ובכלל כולל בדיקה יסודית ומדוקדקת של הדירה מכל פן אפשרי,
בין היתר:

  • בדיקת המבנה עצמו:
    בדיקת הקירות, כולל האם קיימים סדקים שבשלב זה לא נראים לעין ויצוצו בהמשך, בדיקת החיפוי, הריצוף, התקרה, גג המבנה. פעמים רבות הדירה נראית חדשה ואכן עברה שיפוץ אך מתחת לצבע החדש מסתתר קיר שזקוק לעבודה יסודית בהרבה.
  • בדיקת אישורים:
    היתרי בניה הם אחד הדברים שחשוב מאוד לבדוק לפני רכישת דירה. חריגות בניה במידה וישנן או בניה שנעשתה ללא היתר שיתגלו לאחר רכישת הדירה יפלו כרעם ביום בהיר על בעל הדירה הנוכחי. כשמתגלה חריגה הוא זה שיצטרך לתת את הדין על כך. לכן, חשוב לבדוק הכל לפני.
  • מערכת האינסטלציה:
    צנרת הדירה והבניין בכלל היא כמו העורקים והוורידים שלו. כאשר ישנה בעיה בצנרת הדבר יבוא מיד לידי ביטוי, בין אם בסתימת השירותים, בין אם ברטיבות שנראית בקיר או בתקרה או פיצוץ צינור. חשוב לדעת על כל אלה מראש בבדיקת אינסטלציה. כמובן שהבדיקה לא נעשית על ידי שבירת הקירות אלא באמצעים חדשניים כמו מצלמה תרמית המציגה תמונה של הצנרת.
  • איתור נזילות ורטיבות:
    נזילות יכולות כאמור להתרחש כתוצאה מסדק בצינור שיתגלה בבדיקת אינסטלציה אך גם כתוצאה מחלחול מי גשמים בעקבות איטום לא מספק. בדק בית בתל אביב יכלול גם גילוי נזילות ורטיבות, כולל איתור מקור הבעיה. חיבורים לקויים בין הגג למבנה או בין חלונות לקירות הם גורמים מוכרים לרטיבות.
  • בדיקת מערכת החשמל:
    החשמל מהווה חלק חשוב בחיינו. בדיקת מערכת החשמל תיעשה הן מהבחינה הפונקציונלית- האם מערכת החשמל תקינה ומספיקה בכדי לשאת בעומס הצפוי לאחר מעבר הלקוח לדירה, וגם מבחינה בטיחותית- האם ישנו סיכון שמערכת החשמל גורמת, שקעים לא תקינים או שלא קיימת הארקה.
  • בדיקה סביבתית:
    היום כבר ידועה חשיבותה הרבה של סביבה נקייה. בבדק בית בתל אביב, בגלל היותה אזור עירוני צפוף, חשוב במיוחד לבדוק בדיקה סביבתית שתכלול בדיקת קרינה, זיהום אוויר, גזים וגם רעש.

התאמה לתקינה והתקנות של תל אביב והסביבה

כל נכס אם בבניה או אשר נבנה ומיועד למכירה נדרש לעמוד בחקיקה ותקנות של משרד השיכון. בנוסף לתקנות וחקיקה זו ישנם תקנות והוראות נוספות אשר נקבעות מצד הרשות המקומית. עיריית תל אביב היא אחת הרשויות אשר אוכפת ביד קשה ובלתי מתפשרת את ההוראות הללו בשטח המוניציפלי שלה. לכן, בדיקת בדק בית בתל אביב והסביבה נדרשת לבחון מקרוב את הנכס למול הוראות אלו. ניתן לראות את ההוראות אלו בועדת המשנה לתכנון ובנייה של כעיריית תל אביב.

בדק בית - רק עם חברה מובילה בתחום

חברת הומטר היא אחת החברות המובילות והמוכרות בתחום בדק הבית המבצעת בדקך בית בתל אביב ובכל רחבי הארץ. את הבדיקות עושים בעלי מקצוע מיומנים בתחומם בכלל ובנושא בדק הבית בפרט והם עושים שימוש באמצעים חדשניים כמו מצלמה תרמית או רחפן.

בדק בית וביקורת מבנים בפריסה ארצית