בדק בית ברחובות והסביבה

ככל שאזור המרכז נעשה צפוף ויקר יותר ככה רחובות אטרקטיבית יותר. אך איתה גם הבניה האינטנסיבית אשר עשויה לגרום לכשלים או אי דיוקים בבניה. בדק בית ברחובות יסיר מכם כל חשש ויביא לכך שתרכשו את הדירה הנכונה והמתאימה לכם.

בדק בית בהיקף על פי בקשתכם

בדק בית ברחובות יכול להתבצע ברמות שונות. ניתן לכלול במסגרת בדק בית רק בנושא הנזילות והרטיבות וניתן גם להזמין בדיקה כוללת של כל המבנה, עד לחיבורי חלונות ודלתות או בדיקת מתקנים סניטריים. כמובן שההמלצה היא על בדק בית מקיף ביותר שיתן לכם את השקט שאתם רוכשים דירה במצב טוב ושלא יצוצו הפתעות בהמשך (רטיבות או סדקים מתגלים בבדק בית לפני שנראים בעין).

שירות בדק בית

פירוט בדק בית ברחובות

החל מ: 1,480 ₪
במיוחד ללקוחות פרטיים ועסקים קטנים ברחובות

ליקויי ניקןז בבדק בית ברחובות

מה כולל בדק בית?

בדק בית ברחובות כעיר שהפכה להיות מרכזית בישראל נדרש להיות כולל בתוכו בדיקה יסודית של כל הפרמטרים שיקבעו את איכות החיים, הביטחון והבטיחות של רוכשי הדירה, למשל:

  • בדיקה מקיפה של מבנה הדירה והבניין: באמצעות כלים חדשניים כמו רחפן תיעשה בדיקה של מבנה הדירה באופן יסודי: קירות, גג, חיבורים, ריצוף, תקרה ועוד.

  • חריגות בניה ביחס לתכניות: חריגות בניה ביחס לתכניות הקיימות יכולות להביא לצרות גם אם לא אתם אלה שחרגתם בבניה. עצם היותכם בעלי הבית מספיק מבחינת הרשויות. לכן לא כדאי שחריגה תתגלה לאחר הרכישה. בדק בית ברחובות יקדים תרופה למכה וימנע מכם לעשות צעד שתצטערו עליו.

  • בדיקת אינסטלציה: בדיקת אינסטלציה בודקת הן את מצב הצנרת, עד כמה היא תקינה או האם היא שחוקה וגם את לחץ המים שיקבע את זרם המים.

  • איתור נזילות ורטיבות: רטיבות יכולה לגרום לצרות רבות ולפגוע מאוד באיכות חיים בדירה. רטיבות תגרום לעובש ופטריות שפוגעות בבריאות וגם לשחיקת המבנה. באמצעות מצלמה תרמית ניתן לגלות האם ישנה נזילה סמויה שתגרום לרטיבות בהמשך.

  • חשמל, תאורה ומיזוג אויר: מערכת החשמל היא אחת המערכות החשובות שיכולה גם להוות סיכון אם אינה מתוכננת או מתוחזקת היטב. בדיקת חשמלאי שיבדוק גם את השקעים, נקודות החשמל ותכנון התאורה הוא משמעותי. גם מיזוג אוויר, במיוחד אם זוהי מערכת מרכזית, הוא נושא שיש לבדוק אותו.

התאמה לתקינה והתקנות של רחובות והסביבה

חקיקה ותקנות של משרד השיכון מחייבת כל קבלן, רוכש ובעל נכס. בנוסף, תקנות וההוראות של הרשות המקומית ובמקרה זה עיריית רחובות. חשוב! גם בדיקת בדק הבית ברחובות נדרשת להתאים את עצמה כאשר נבחנות כלל תכניות הנכס ובחינה למול התקנים המופיעים בדוח.

אמצעים חדשניים לבדק הבית

גילוי ליקויים סמויים אפשרי באמצעות טכנולוגיה חדשנית. אחד האמצעים החשובים הוא רחפן המבצע צילומים של דירה והבניין מזוויות וגבהים שונים. ניתן למצוא כך למשל חריגות במבנה על ידי השוואת הצילום עם תכנית הבניה הקיימת. אמצעי אחר הוא מצלמה תרמית שמצלמת את פנים קירות הבית וכך מתגלים סדקים או נזילות סמויות.

חברת הומטר היא חברה מובילה ובעלת ותק רב בתחום בדק בית. היא מבצעת בדק בית ברחובות ובערים אחרות בארץ באופן מדויק וקפדני.