בדק בית בראש העין והסביבה

רמת החיים בראש העין עולה כל עת וטמון המון פוטנציאל למגורים ולהשקעה, אך גם כאשר מגשימים את החלום סוף סוף לדירה ומחפשים אחר נכסים למכירה, כדאי מאוד שלא להתפשר ולבצע בדק בית בראש העין, גם ובעיקר כאשר מדובר בדירה חדשה.

מה כולל ההליך של בדק בית?

בדק בית זהו תהליך יחסית פשוט במהלכו מגיעים מהנדס או מפקח בניה מוסמך למבנה עם רשימת הבדיקות שיש לבצע כדי לגלות ליקויים. בין היתר המהנדס וצוות החברה בודקים פגמים בעבודת הריצוף, ליקויים בשלד המבנה, ליקויים בעבודת הנגרות, בדלתות ובמשקופים, במערכות האינסטלציה, החשמל ועוד. בדק הבית בראש העין רלוונטי כמו בכל מקום אחר בישראל ואף יותר. הבדיקה מרכזת גם באזורים חיצוניים לנכס עצמו ולכן במהלכו נבדקים גם המחסן, הגג והרעפים, החצר, החניה ועוד. זמן הבדיקה תלוי בגודל הנכס ובמידת מורכבותה, כמו גם התמחור. בתום הבדיקה מופק דוח ממוחשב ומקיף המפרט את כל ליקויי הבנייה, קלים כחמורים.

שירות בדק בית

פירוט בדק בית בראש העין

החל מ: 1,480 ₪
במיוחד ללקוחות פרטיים ועסקים קטנים בראש העין

בחינת תוכניות בבדק בית בראש העין

מי זקוק לבדק בית?

בדק בית זו בדיקה שמומלץ לבצע לפני רכישת דירה, בין אם מדובר בדירה קיימת ובין אם בדירה חדשה לחלוטין. אם הזמנתם בדק בית בראש העין למשל, הבדיקה תתבצע מעט לפני שתכנסו לדירה כדי לבדוק שהכל תקין ושאכן אין ליקויים. באופן כללי מומלץ לבצע יותר מבדיקה אחת ואף כדאי בכלל לפקח על הבניה לכל אורך התהליך, כך תוכלו להיות הרבה יותר רגועים ולמנוע מראש טעויות וליקויי בנייה מסוגים שונים. יש לציין כי הבדיקה עצמה והדוח שמופק בעקבותיה מספקת תמונת מצב כללית ואינה מהווה המלצה בנוגע לרכישה או הימנעות ממנה. אולם אין ספק שהבדיקה מהווה קלף מיקוח ומאפשרת ללקוח לקבל החלטה מושכלת על סמך המצב בשטח.

מקצועיות החברה המבצעת – תנאי חשוב

השוק של ביקורת מבנים פרוץ ולא פעם אינו מתנהל בשקיפות, מקצועיות ואמינות אל מול הלקוחות. לכן עוד לפני שחותמים על חוזה ומזמינים בדק בית, חשוב לדעת מי החברה המבצעת ומה ניסיונה בתחום. חברת הומטר מתמחה בבדק בית, ביקורת מבנים ופיקוח בניה כבר 10 שנים ולה הבנה מעמיקה בכל שלבי הבניה. הבדיקות מבוצעות על ידי צוות מיומן ובעל הכשרה והכל בשקיפות מלאה ומקצועיות ללא פשרות. בעזרת שירותי החברה אתם תוכלו לישון בשקט לאחר ביצוע העסקה הגדולה ביותר שתבצעו במהלך חייכם ולזכות למקסימום שקט נפשי.

התאמה לתקינה והתקנות של נתניה ראש העין

הקבלן והנכס נדרשים לעמוד בחקיקה ותקנות של משרד השיכון זה ברור. אך יחד עם זאת, הנכס נדרש לעמוד גם בתקנות וההוראות של הרשות המקומית ובמקרה זה עיריית ראש העין. לכן בדיקת בדק בית אשר מתבצעת בראש העין והסביבה נדרשת להתאים אף היא את עצמה. טאבו, טופס 4 ואף כיבוי אש לא מאפשרים לנכס לחרוג מתקנות אלו ולכן הדבר מחייב.

חברת הומטר מבצעת בדק בית בראש העין, מבלי להתפשר על מקצועיות ושקיפות מלאה. צרו עמנו קשר ואנו נשמח לספק לכם שירות מקצועי לכל אורך הדרך!