מתן שירות וביצוע בדק בית בראשון לציון והסביבה

רכישת דירה היא מורכבת וכוללת גם את המבנה עצמו וגם כל המערכות הכלולות בתוכו. לכן, בדק בית הפך להיות שלב חיוני שלא כדאי לדלג עליו בייחוד כאשר נדרש חוות דעת משפטית קבילה בבית משפט. חפשו חברה אמינה ומקצועית המבצעת בדק בית בראשון לציון.

לבדוק את הדירה מכל הכיוונים

חברת הומטר מספקת מטריית שירותים רחבה בתחום בדק בית וביקורת מבנים ובין שירותיה: ביצוע בדק בית בקריות, אנו נשמח לעמוד לרשותכם ולבצע את כל הבדיקות הנחוצות. רבים חושבים שהסתכלות על הדירה, גם אם תוך שימת לב לפרטים היא מספיקה.

הדברים אינם כך. ישנם ליקויים שלא נראים לעין אלא מסתתרים במקומות שונים כמו בתוך הקירות, מתחת לרצפה או אפילו בתוך התקרה. זו יכולה להיות רטיבות שעדיין לא נראית כלפי חוץ אך תגיע לשכבה החיצונית גם בהמשך, סדקים או אפילו סכנה הקשורה למערכת החשמל שלא ניתן לגלות אותה אלא כשיהיה כבר מאוחר מדי. לכן, בדיקה קפדנית של מומחים בתחומים השונים הנעזרים בטכנולוגיה חדשנית היא קריטית בכדי שתדעו מה בדיוק אתם קונים.

שירות בדק בית

פירוט בדק בית בראשון לציון

החל מ: 1,480 ₪
במיוחד ללקוחות פרטיים ועסקים קטנים בראשון לציון

בחינת שלד בבדק בית בראשון לציון

בדק בית בהיקף לפי בחירתכם

חברה מקצועית ורצינית מבצעת בדקי בית ברמות שונות על פי בחירת הלקוח. יש לקוחות שהנושא היחיד המטריד אותם הוא נושא רטיבות ונזילות, כך שהבדיקה תכלול רק איתור נזילות ורטיבות. ההמלצה היא כמובן לבחור בבדיקה בהיקף הרחב ביותר, כולל בדיקת מבנה, חריגות בניה, מערכות חשמל ואינסטלציה וגם בדיקה סביבתית הכוללת בדיקת קרינה, זיהום אויר ואפילו רעש. במיוחד כשמדובר על בדק בית בראשון לציון הנמצאת בליבו של אזור אורבני, הנבנה בקצב גבוה ועלולים להימצא בו כשלים בבניה, מומלץ לבצע בדק בית בהיקף רחב.

לבחור בחברה מקצועית ואמינה

כאמור, רכישת דירה היא לא משחק ילדים. הנתונים השונים ישפיעו משמעותית על חייכם וחיי היקרים לכם בהמשך. לכן, ראו בבדק הבית השקעה אמיתית ולא עוד מטלה שיש לעשות רק כדי לסמן וי. בחרו בחברה מקצועית ואמינה, חברה שמעסיקה רק מומחים בתחומם, שיבצעו כל אחד את הבדיקה בתחום שלו – מהנדס בניין לא יבצע את בדיקת החשמלאי ולהיפך. מעבר לכך חשוב שכל הבודקים יהיו בעלי הכשרה בביצוע בדק בית. עשו סקר, השוו בין חברות ושאלו שאלות.

התאמה לתקינה והתקנות של ראשון לציון והסביבה

עמידה בחקיקה ותקנות של משרד השיכון הכרחית ונדרשת באופן חד משמעי. עם זאת, נדרש  לעמוד גם בתקנות וההוראות של הרשות המקומית ובמקרה זה עיריית ראשון לציון. לכן בדיקת בדק בית אשר מתבצעת בראשון לציון והסביבה נדרשת לעמוד בכלל החוקים והתקנות שכן טופס 4, רישום בטאבו ואף מכירת הנכס בעתיד מחייבים עמידה מוחלטת וקבלת כלל האישורים מהרשות המקומית.

דוח שישפיע על ההמשך

בדק בית בראשון לציון ובכל מקום אחר ממוצה ומסוכם כולו בדו"ח ממוחשב. הדוח כולל פירוט של כל הבדיקות שנעשו והממצאים שהתגלו, בצירוף צילומים או גרפים שימחישו זאת. הדוח צריך להיות חתום על ידי מהנדס. רק כך הוא מקבל תוקף אפילו כראיה בבית משפט.

חברת הומטר היא חברה מובילה בתחום בדק בית. אנו חברה מקצועית ואמינה השולחת רק בעלי מקצוע מומחים בתחומם שעברו הכשרה מתאימה לבצע בדקי בית. אנו עושים שימוש באמצעים חדשניים כמו רחפן או מצלמה תרמית על מנת לבצע בדיקה מעמיקה ויסודית.