בדק בית בקריות והסביבה

אחד האזורים היותר מבוקשים בשנים האחרונות הוא אזור הקריות ולכן גם קיימת בו תנופת בנייה. אם גם אתם שוקלים לעבור לגור באזור זה, נהדר! אך רגע לפני שאתם מתחייבים לעסקה וקונים נכס קיים או חדש, מומלץ שלא תוותרו על בדק בית בקריות.

מה החשיבות של בדק בית?

המחירים הגבוהים של נכסים באזורי הביקוש מובילים משקיעים, משפחות וזוגות צעירים לחפש פתרונות השקעה ומגורים במחירים משתלמים, וליהנות מאיכות חיים ומשדרוג משמעותי בתנאי המחייה.

אנשים שרוכשים נכס לא תמיד בעלי ניסיון או ידע באיתור ליקויים, מה גם שלא כל הליקויים גלויים לעין. בדק בית מטעם חברה מקצועית עוזר לאתר את הליקויים הקיימים במבנה ולחסוך מכם כאב ראש, עוגמת נפש והוצאות מיותרות.

כך תדעו מבעוד מועד את שווי התיקונים ותוכלו לפעול בדרכים הבאות:

  • להחליט האם הוצאה זו שווה את גודל ההשקעה בטרם הרכישה
  • לדרוש מבעל הנכס לתקן את כל הליקויים, או לחלופין להפחית במחיר
  • לחייב את הקבלן לתקן את כל הליקויים לפני מסירת מפתח ובמסגרת האחריות
שירות בדק בית

פירוט בדק בית בקריות

החל מ: 1,480 ₪
במיוחד ללקוחות פרטיים ועסקים קטנים בקריות

רחפן בבדק בית בקריות

מי מוסמך לבצע בדק בית?

אם ברצונכם להזמין חברה שתבצע בדק בית בקריות, מומלץ שתכירו את החוק הישראלי, כדי לוודא שלא מגיעים אליכם חאפרים. החוק מתיר רק למי שמוסמך לבצע בדק בית לעשות כן, לרבות למפקחי בניה ומהנדסי בניין. בתום הבדיקות יש לחתום על דוח ליקויים, מה גם שישנם ליקויים שונים ומגוונים שרק אנשי מקצוע מוסמכים ובעלי הבנה בתחום יכולים לאתרם בכל סוגי הנכסים. כמו כן חשוב שהבדיקה תתבצע על ידי מכשור וציוד מקצועי וייעודי.

הבדיקות שאנו מבצעים במסגרת בדק בית בקריות

לאורך עשור של פעילות, חברת הומטר מבצעת בדק בית בקריות ללקוחות פרטיים ועסקים קטנים במקצועיות ומיומנות ושום ליקוי אינו נסתר מעיננו. במסגרת שירותינו אנו מבצעים את הבדיקות הבאות:

  • בדיקת איכות הבניה ובמבנה
  • בדיקת מבנה, גג, ריצוף, קירות וחיפויים
  • בדיקת איכות הרכבת האביזרים כגון דלתות, חונות וכלים סניטריים
  • בדיקת רטיבות מקיפה לרבות איטום
  • בדיקת תשתיות לרבות אינסטלציה, ביוב, חשמל, תאורה ומיזוג אוויר
  • בדיקות מוספות כגון גזים, קרינה, זיהום אוויר ועוד
  •  

בתום הבדיקה אנו נפיק דוח ממוחשב ומפורט ונספק ביקורת ממצאים חתומה על ידי מהנדס. חברת הומטר מספקת שירותים בתחום בדק בית וביקורת מבנים ובין שירותיה: ביצוע בדק בית בקריות, אנו נשמח לעמוד לרשותכם ולבצע את כל הבדיקות הנחוצות.

התאמה לתקינה והתקנות של הקריות והסביבה

כל קבלן ובעל נכס יודע שיש צורך לעמוד בחקיקה ותקנות של משרד השיכון. עם זאת, נדרש לעמוד בהוראות של הרשות המקומית ובמקרה זה הועדה המקומית לתכנון ובניה קריות. לכן בדיקת בדק בית אשר מתבצעת בנתניה והסביבה נדרשת להתאים אף היא את עצמה. יש לזכור שקבלת טופס 4 או רישום בטאבו תלוי בעמידה בכלל התקנות וההוראות.

מתמחים באיתור כל סוגי הליקויים

חברת הומטר מפעילה צוותים מיומנים, מנוסים ובעלי הכשרה שמבצעים בדק בית על ידי ציוד מתקדם ולכן יכולים לאתר את כל סוגי הליקויים בנכסים קיימים וחדשים. החל בבלאי, דרך ליקויי בניה ועד ליקויי בטיחות, אנו כאן כדי לספק לכם את כל השקט הנפשי והביטחון שאתם צריכים לפני קניית בית חדש ובכך עוזרים לכם להשתדרג ולשפר את איכות חייכם. צרו קשר ונשמח לעמוד לשירותכם!