בדק בית בנתניה והסביבה

בחירת דירה היא עניין מורכב, חשוב לדעת היטב מה אתם קונים. אם אתם מתלבטים לגבי דירה בנתניה, חשוב להיות קפדניים ולהזמין חברה המבצעת בדק בית בנתניה. רק בדק בית מקיף ומקצועי יוכל לקבוע חד משמעית האם דירה זו מתאימה לקניה.

בדק בית גם ובעיקר בעיר חוף

נתניה היא עיר מבוקשת מאוד למגורים, כשאזורים מסוימים בה אף נחשבים ליוקרתיים. עם זאת, בכל דירה שתבחרו, בין אם זו דירה יד שניה או דירה מקבלן, אל תוותרו על בדק בית. היום גם דירות חדשות לחלוטין עשויות להתגלות כדירות עם כשלים בבניה או כאלה שאיכות הבניה בהן היא לא טובה. בדק בית בנתניה יציין את כל הכשלים וירכז אותם בדו"ח מסודר וברור המפרט את כל הממצאים שנמצאו מבדיקת הדירה בתוספת צילומים או הוכחות אחרות לכך שהממצאים והמסקנות הם מבוססים.

שירות בדק בית

פירוט בדק בית בנתניה

החל מ: 1,480 ₪
במיוחד ללקוחות פרטיים ועסקים קטנים בנתניה

בדיקת ביוב בבדק בית בנתניה

בדק בית מקיף בכל הפרמטרים הרלוונטים

היתרון של בדק בית בנתניה ובכל מקום אחר על פני בדיקה ספציפית שתזמינו בתחום מסוים הוא שבדק בית כולל הכל ומבוצע על ידי בעלי מקצוע המומחים כל אחד בתחומו. אתם יכולים להחליט מה היקף הבדיקה. המלצה שלנו מניסיון רב שנים: מומלץ להזמין את הבדיקה הרחבה ביותר שתחסוך לכם הרבה כסף ובעיקר: הרבה אכזבות. בין התחומים הנבדקים במסגרת בדק בית כלולים:

  • בדיקת מבנה:
    בדק בית כולל בדיקת המבנה על כל ההיבטים שלו, בדיקה חיצונית ופנימית, בדיקת הקירות, החיפוי, הריצוף, התקרה ועוד. נבדקת גם הבניה עצמה, האם לא נעשו חריגות בניה שבתור בעלי הדירה לעתיד אתם תשלמו עליהן את המחיר.
 
  • אינסטלציה:
    מערכת האינסטלציה היא מהמערכות החשובות בבית. גם הדירה היוקרתית ביותר תהיה חלל חסר חיים ללא מערכת אינסטלציה תקינה בה המים או הביוב זורמים היטב. מומחה לאינסטלציה יבדוק את הצנרת בעזרת מצלמה תרמית שיכולה לגלות נזילות הנובעות מסדקים בצנרת על ידי הצגת תמונה של הבדלי קור וחום.
 
  • איכות האיטום:
    איטום איכותי, כולל חיבורי חלונות שנעשו היטב הם חשובים למניעת חלחול מי גשמים והיווצרות רטיבות בקירות. גם כאן, בעזרת מצלמה תרמית, תתבצע בדיקה ויאותרו אזורי רטיבות.
 
  • חשמל ומיזוג אויר:
    מערכת החשמל גם היא מהמערכות החשובות בבית. עם זאת, כפי שהיא תורמת לאיכות החיים כשהיא תקינה, כך היא יכולה להוות סיכון כשאינה מתקנת היטב. בדק בית בנתניה הנעשה על ידי בעל מקצוע מומחה יאתר תקלות וסיכונים במערכת החשמל ויתריע על כך.

התאמה לתקינה והתקנות של נתניה והסביבה

פרט לצורך לעמוד בחקיקה ותקנות של משרד השיכון נדרש הקבלן לעמוד גם בתקנות וההוראות של הרשות המקומית ובמקרה זה עיריית נתניה. לכן בדיקת בדק בית אשר מתבצעת בנתניה והסביבה נדרשת להתאים אף היא את עצמה. בסופו של דבר קבלת טופס 4 או רישום בטאבו תלוי בעמידה בכלל התקנות וההוראות.

השורה התחתונה - דוח בדק בית

הבדיקות שציינו הן רק חלק מהבדיקות הנעשות במסגרת בדק בית. השורה התחתונה של כל בדק בית הוא דוח שאמור להיות מפורט, מסודר, מקצועי אך ברור גם למי שאינו איש מקצוע בתחום.

מחפשים בדק בית בנתניה? חברת הומטר היא חברת בדק בית מובילה ובעלת מוניטין המבצעת את הבדיקות בכל רחבי הארץ באמצעות מומחים הנעזרים באמצעים חדשניים.