בדק בית בירושלים והסביבה

אין ספק שישנו קסם רב בקניית דירה בירושלים אך גם בבירת ישראל חשוב לדעת מה קונים ולא לקנות חתול בשק. הזמנת בדק בית בירושלים תביא לכך שתדעו בדיוק מה אתם קונים ולא יהיו הפתעות.

בדק בירושלים? חייב!

הבניה הירושלמית היא בניה ייחודית ונבדלת מבניה בכל רחבי הארץ. האבן הירושלמית מושכת רבים לרצות לרכוש דירה בירושלים. כמובן שיש מעבר לכך סיבות רבות אחרות. בירושלים ישנה התחדשות ובניה, בין אם של שכונות חדשות ובין אם במסגרת התחדשות עירונית- פינוי בינוי או תמ"א 38.

שירות בדק בית

פירוט בדק בית בירושלים

החל מ: 1,480 ₪
במיוחד ללקוחות פרטיים ועסקים קטנים בירושלים

בחינת מבנה בבדק בית בירושלים

למצוא סדקים מתחת לאבן באמצעים חדשניים

אם בבניה הסטנדרטית ניתן לראות סדקים כשהבניה אינה חזקה או שהבניין עבר שחיקה, כשמדובר על אבן ירושלמית קשה יותר לראות ליקויי בניה בעין. לכן חשוב מאוד להזמין בדק בית בירושלים במסגרתו ייבדק המבנה בצורה מדוקדקת הן מבחוץ והן מבפנים. גם המומחים כמו מהנדסי בניין המבצעים שנים בדקי בית אינם סומכים על החושים שלהם בלבד אלא משתמשים באמצעים חדשניים לכך כמו רחפן המצלם את המבנה מבחוץ מזוויות שונות או מצלמה תרמית המצלמת את קירות המבנה מבפנים ויכולה לגלות סדקים שעדיין אינם נראים כלפי חוץ.

כשמים וחשמל נפגשים

המקום היחיד בו כדאי להפגיש מים עם חשמל הוא בדוחות חברת בדק בית שמוציאה החברה המבצעת את הבדיקה. שני אלה מהווים נושאים חשובים מאוד בבדיקה. נושא המים כולל בדיקה של מערכת האינסטלציה, שגם בה נעשה שימוש רב במצלמה התרמית. המצלמה התרמית מזהה הבדלי קור וחום וכך מצביעה על אזור בו ישנה נזילת מים, עוד לפני שהיא נראית לעין מבחוץ. 

היא גם תזהה אזור רטיבות שנוצר מחלחול מי גשמים בגלל סדק חיצוני או איטום לקוי. מערכת החשמל תיבדק גם היא היטב על ידי מומחה בתחום. ייבדק נושא בטיחות חשמל וגם העומס שיכולה מערכת החשמל לשאת. ישנם מבנים ישנים עם מערכת חשמל שאינה מתאימה לימינו ורוכש הדירה יצטרך להחליפה. כמובן שיש לכך השפעה על מחיר הדירה.

הדירה נרכשת כחלק מסביבה

בדק בית בירושלים יכלול גם בדיקה חיצונית של סביבת הבית. קרינה אלקטרומגנטית המגיעה מאנטנות סלולריות הפכה לשיקול חשוב מאוד בבחירת דירה לרכישה. כך גם קו מתח גבוה הקרוב מעבר למותר לדירה מהווה סיכון. ישנן דירות, במיוחד כאלה הנמצאות בקומות נמוכות ומרתפים בהן יכולים להיות גזים רעילים. כל אלה הם משמעותיים וישפיעו על חיי רוכשי הדירה לאורך זמן. במסגרת בדק בית ייבדק גם זיהום אוויר שחשוב במיוחד כשמדובר על ערים גדולות. חשוב מאוד לכלול במסגרת בדק בית בירושלים גם בדיקה סביבתית. בקשו גם בדיקת רעש. אמנם רעש אינו מסכן אתכם אך הוא בהחלט משפיע על איכות החיים.

התאמה לתקינה והתקנות של ירושלים והסביבה

החוקים בישראל משתנים בין ערים ובין אזורים ולכן על הקבלן לדעת להתאים את תהליך הבניה שלו. בבדק בית בירושלים והסביבה חשוב להקפיד לבדוק גם את ההוראות של הרשות המקומית עיריית ירושלים. קבלת טופס 4 או רישום בטאבו יצריך עמידה בחקיקה ותקנות של משרד השיכון יחד עם עמידה בתקינה המקומית.

לא לוותר על בדיקה קפדנית ומקצועית

אם ברכישות אחרות ופשוטות יותר אתם מתייעצים גם עם אנשים שאינם מקצועיים בתחום, בנושא רכישת דירה אל תוותרו על חוות דעת מקצועית, ובדק בית הוא הרבה מעבר לחוות דעת הניתנת תוך הסתכלות כללית על הדירה. בדק בית אורך מספר שעות ונעשה על ידי בעלי מקצוע בעלי ניסיון רב הבודקים את הדירה כל אחד מהזווית שלו. דו"ח בדק הבית שתקבלו הוא דו"ח מפורט מאוד המלווה בצילומים ודוגמאות המוכיחים כל מסקנה וקביעה. כיוון שמדובר על בדיקה קריטית, חשוב לבחור חברה בעלת ניסיון רב בתחום.
חברת הומטר היא חברה מובילה בתחום בדק בית. היא מעסיקה רק בעלי מקצוע מיומנים בתחומם שעברו הכשרה לביצוע בדקי בית, עושה שימוש בטכנולוגיה חדשנית ודואגת להתעדכן ולהצטייד בכל אמצעי שיסייע למומחים לבצע בדק בית מדויק יותר.