בדק בית בחריש והסביבה

ביצוע בדק בית לדירה בחריש הנו דבר הכרחי בייחוד לאור תנופת הבניה המשמעותית בעיר. קבלנים רבים מנסים למנוע מהרוכשים לבצע בדק בית וזאת לאור ריבוי המקרים של אי עמידה בלוחות הזמנים, דבר המביא לעיקוב במסירת הדירות. 

בדק בית בחריש הכרחי

חריש הינה עיר חדשה בישראל ותנופת הבניה משמעותית ביותר ביחס לערים אחרות. ביצוע בדק בית לדירה חדשה מקבלן או אפילו בדק בית לדירות יד שניה הנו דבר הכרחי וכמעט מחייב. מבדיקת חברת הומטר בביצוע מספר לא מבוטל של בדיקות בדק בית בעיר עולה כי קבלנים רבים מנסים למנוע מהרוכשים את יצוע בדק הבית ובזאת לדחות את ביצועו רק לאחר קבלת מפתח.

המידע אודות הרשות לבצע בדק בית בחוק המכר הוא מעט אפור ולכן לא ניתן להכריח את הקבלן לתת אישור לכך.

חריש היא לא עיר מיוחדת או שמסיבה כזו או אחרת הליקויים בה מרובים, אך מכיוון שיש ריבוי קבלנים ואנשי מקצוע הדבר בעייתי.

שירות בדק בית

פירוט בדק בית בחריש

החל מ: 1,480 ₪
במיוחד ללקוחות בחריש והסביבה

בניה בחריש

בדק בית מקיף לאיתור כלל הליקויים

ההיתרון בבדק בית בחריש על ידי חברת בדק בית מוסמכת הינו שכלל התשתיות חדשות וניתן להעריך בדיוק מירבי האם הליקוי בתשתית נובע מצד הרשות המקומית או בצד הקבלן ו/או הנכס.

למה חושב לעשות בדק בית ולא לבדוק לבד?

בביצוע בדק בית יש חשיבות גדולה לניסיון הבודק יחד עם המכשור המתקדם שבו מבוצע שימוש. לכן, במרבית המקרים הרוכש הממוצע ואף חוג הקרובים המלווה אותו בהליך רכישת הנכס איננו בעל היכולת לבצע בדק בית בצורה נכונה.

התאמה לתקינה והתקנות של חריש

קבלן נדרש לעמוד בחקיקת משרד השיכון ואף בכל תקנה אשר נקבע בחוק המכר. לא רק זאת, הקבלן נדרש להביא בחשבון גם את התקנות וההוראות של חריש העיר עצמה שתמיד שהנן מעט שונות מעיר ממוצעת אחרת כמו תל אביב. לכן בדיקת בדק בית אשר מתבצעת בחריש נדרשת לקחת בחשבון את כלל החוקים והתקנות יחד.

אז האם חייב בדק בית בחריש?

את האמת, לא חייב אך הכרחי. חוק המכר נותן אחריות לרוכש הנכס גם אם הוא לא ביצע בדק בית וגם אם לא התגלו כלל הליקויים. עם זאת, מטרת הרוכש היא לקבל נכס ראוי למגורים וללא כל צורך לתבוע את הקבלן בעתיד. לכן הכרחי לבצע בדק בית כי אף אחד אחר לא יבצע זאת בשבילכם.

מחפשים בדק בית? חברת הומטר היא חברת בדק בית מובילה ובעלת מוניטין המבצעת את הבדיקות בכל רחבי הארץ ובעיקר בחריש. מידע אודות חברת הומטר ניתן למצוא בלשונית אודות בתפריט האתר.

התקשרו עכשיו לבדק בית בחריש וייעוץ חינם!