בדק בית בחיפה והסביבה

חיפה הינה עיר מבוקשת למגורים. שיש בה פרויקטים חדשים של בניה, בין אם שכונות חדשות לגמרי ובין אם פרויקטים של פינוי בינוי בלב העיר. הבניה האינטנסיבית דורשת ביצוע בדק בית בחיפה לפני רכישת דירה על מנת שלא לגלות כשלים מאוחר מדי.

מהו בדק בית?

בדק בית הוא בדיקה יסודית של כל ההיבטים והפרמטרים שיש לקחת בחשבון לפני שרוכשים דירה. בבדק בית כלולה בדיקה של מבנה הדירה כגון: קירות, ריצוף, תקרה, חיבורים לגג, חיבורי החלונות ועוד. כלולה גם בדיקת אינסטלציה ואיתור רטיבות שיכולה להגיע הן מסדק בצנרת והן מחלחול מי גשמים בגלל איטום שלא נעשה כפי שצריך. הבדיקה כוללת גם בדיקת מערכת החשמל, בדיקת היתרי בניה ובדיקה חשובה במיוחד באזור חיפה – בדיקה סביבתית.

שירות בדק בית

פירוט בדק בית בחיפה

החל מ: 1,480 ₪
במיוחד ללקוחות פרטיים ועסקים קטנים בחיפה

צילום רחפן במסגרת בדק בית בחיפה

איך מתבצע בדק בית?

בדק בית מבוצע על ידי חברת בדק בית או פרילנסרים ומתבצע במספר שלבים ועל ידי מספר בעלי מקצוע, כל אחד מומחה בתחומו. הבדיקה כאמור מתחלקת לפרמטרים שונים. כל אחד מהם מקבל התייחסות מפורטת בליווי דוגמאות בדוח בדק בית שמוציאה החברה המבצעת. החברה מחויבת לפרט את מצב הדירה בכל היבט בצורה מקצועית מצד אחד, אך כזו שתהיה ברורה לכולם. זאת בכדי שהרוכש הפוטנציאלי יוכל לבוא למוכר הדירה ולדרוש הורדה במחיר על סמך הכתוב וכמובן בכדי שיבין בעצמו את מצבה המדויק של הדירה ויוכל לשקול היטב אם הוא רוצה לקנות אותה.

לבדוק את האויר שאתם נושמים

כאשר אתם מזמינים בדק בית בחיפה חשוב במיוחד לוודא שהחברה המבצעת את בדק הבית תבצע גם בדיקה סביבתית וגם שהבדיקה תתבצע על ידי מומחה בתחום. חיפה היא אמנם יפה וירוקה ביחס לערים אחרות אך מפעלי המפרץ גורמים לכך שהאוויר בה נחשב מזוהם. אל תוותרו, בכל רחבי הארץ אך בוודאי אל תוותרו על בדק בית בחיפה, על בדיקת זיהום אוויר. גם בתוך חיפה יש אזורים מזוהמים יותר או פחות. לכן, לא כדאי גם לעשות הכללה ולפסול דירה פוטנציאלית מראש בגלל חשש מזיהום. בדיקה תצביע על מצב האוויר באזור בו אתם מתכננים לרכוש דירה. בדיקה סביבתית כוללת גם בדיקת קרינה, גזים ורעש, שהם חשובים בכל מקום.

התאמה לתקינה והתקנות של חיפה והסביבה

החוקים והתקנות בענף הבניה משתנים מאזור לאזור. על הקבלן לעמוד בתקנות אלו באופן מוחלט. לכן בבדק בית בחיפה חשוב להקפיד להתאים את הבדיקה לתקינה עיריית חיפה. חשוב לדעת!, למרות שקבלת טופס 4 או רישום בטאבו באחריות הקבלן או כבר בוצע על ידי המוכר. בעל נכס נדרש לעמוד בחקיקה ותקנות של משרד השיכון יחד עם עמידה בתקינה המקומית בכל עת.

שילוב של ביטחון, בטיחות ואיכות חיים

בדק בית בחיפה ובכלל כולל התייחסות לכל ההיבטים הקובעים בסופו של דבר איך אדם ירגיש בביתו. ישנה התייחסות רבה לנושא הבטיחות, בין אם בבדיקה מדוקדקת של המבנה ובין אם בבדיקה יסודית של מערכת החשמל שיכולה להוות סיכון אם אינה מותקנת כפי שצריך. בדיקת רעש נראית שולית יחסית אך היא בהחלט משמעותית לאורך זמן. גם בדיקת נזילות ורטיבות חשובה מאוד על מנת לדעת שלא יהיה צורך לטפל בדירה כבר לאחר הרכישה וגם לדעת שלא נגרמת שחיקה של הקירות מרטיבות סמויה.

לבחור בחברה המובילה בתחום

בדק בית הוא לא חוות דעת על בגד או נעליים שאתם עומדים לקנות. דירה היא הרכישה החשובה ביותר בחיים ובהתאם כך זוהי גם רכישה מורכבת מאוד בה יש לשקול הרבה מאוד פרמטרים שיקבעו כיצד תיראה איכות החיים בדירה. ישנן לא מעט חברות המבצעות בדק בית בחיפה וברחבי הארץ.

חברת הומטר היא חברת בדק בית וביקורת מבנים מובילה, ותיקה ובעלת מוניטין בתחום. החברה מבצעת את הבדיקות בעזרת מומחים בעלי ניסיון רב הן בתחומם והן בביצוע בדק בית. היא גם עושה שימוש באמצעים חדשניים שהופכים את הבדיקה למדויקת ומהירה יותר כמו רחפן המצלם את המבנה מבחוץ או מצלמה תרמית המצלמת את פנים קירות הבית, מידע נוסף אודות חברת הומטר ניתן לקרוא בדף האודות שלנו.