בדק בית בחולון והסביבה

עם העלייה בכמות הבניה ברחבי הארץ ובמיוחד באזור המרכז ניתן לשמוע בתקשורת על לא מעט כשלים שהתגלו בדירות לאחר שכבר נרכשו. בדק בית בחולון הכרחי לבצע ולא כדאי להסתמך על הלב ולרכוש את הדירה מבלי לקחת בחשבון שיקולים חשובים אחרים.

החשיבות הרבה של בדק בית

כאמור, רבים רוכשים דירה על פי שיקולים רגשיים. חשוב מאוד ללכת עם הבטן ועם הלב. בסופו של דבר חשוב שתאהבו את הדירה שאתם קונים, אך זאת לא על חשבון שיקולים אחרים. איכות הבניה, החומר, האם ישנם סדקים בקירות (כולל כאלה שעדיין אינם נראים כלפי חוץ), מצב הצנרת, החשמל, מיזוג אויר- כל אלה ללא ספק ישפיעו על איכות החיים ויותר מכך- על הבטיחות והביטחון שתרגישו. לכן, בדק בית הוא שלב חיוני בדרך לרכישת בית.

שירות בדק בית

פירוט בדק בית בחולון

החל מ: 1,480 ₪
במיוחד ללקוחות פרטיים ועסקים קטנים בחולון

בחינת תקרת נכס בבדק בית בחולון

לבדוק את הדירה מכל הכיוונים

כשמדובר על בדק בית בחולון או בכל עיר אחרת, הכוונה אינה רק להסתכלות של בעל מקצוע על הדירה. הזמנת חבר או קרוב משפחה שהוא גם מהנדס בניין לחוות את דעתו על הדירה לא מהווה תחליף לבדק בית. בדק בית כולל מספר בדיקות שנעשות על ידי בעלי מקצוע שונים: מהנדס בניין, חשמלאי, מומחה לאיתור נזילות ורטיבות ועוד. הבדיקה כוללת מדידות תוך שימוש בכלים שהם הרבה מעבר לפלס. בבדיקה בודקים המומחים גם את פנים הקירות ורואים את הדירה והמבנה מזוויות שונות. רק כך אפשר להציג ממצאים חד משמעיים.

בדק בית בחולון עם אמצעים חדשניים ביותר

בחברות רציניות בתחום בעלי המקצוע שבאים לבדוק את הדירה והמבנה לא מסתפקים בכלי מדידה סטנדרטיים אלא משתמשים בכלים חדשניים המאפשרים בדיקה מעמיקה יותר. אחד הכלים בהם עושים שימוש הוא רחפן. רחפן מצלם את הדירה מזוויות שונות וממרחקים שונים. בעזרת צילומי רחפן ניתן למשל לדעת אם נעשתה חריגה בבניה בהשוואה לתכניות המקוריות וניתן לצלם ליקויים במבנה מקרוב באזור שלא נראה מספיק כשמסתכלים מהקרקע. אמצעי נוסף הוא מצלמה תרמית המצלמת את פנים הקירות וניתן לגלות באמצעותה רטיבות ונזילות.

התאמה לתקינה ותקנות של חולון והסביבה

החוקים והתקנות במדינת ישראל מורכבים ומשתנים מעת לעת. לכן על הקבלן לדעת להתאים את תהליך הבניה. בבדיקת בדק בית בחולון הכרחי וחשוב לבדוק את התקינה של עיריית חולון והרשות המקומית לרבות התקינה הארצית. עמידה בתנאיי טופס 4 או בדרישה לרישום בטאבו יצריך עמידה בחקיקה ותקנות של משרד השיכון יחד עם עמידה בתקינה של עיריית חולון.

איך לבחור חברה לביצוע בדק בית בחולון?

את הקבלן שלכם לא בטוח שבדקתם ברשם הקבלנים נכון?, הפעם אל תעשו את אותה טעות. למרות שחברות בדק בית לא נחשבות לחברות קבלניות יש צורך לדעת ממי צריך לקבל שירות.

ישנן לא מעט חברות המבצעות בדק בית, במיוחד חברות באזור המרכז שיבצעו בדק בית בחולון. לכן, חשוב לבחור בחברה הנכונה, חברה מקצועית, רצינית ואמינה שתגיש לכם דו"ח יסודי, קפדני ומהימן. אל תמהרו לבחור חברה. אל תתפתו בגלל מחיר זול. ראו בבדיקה זו השקעה ולא עוד מטלה שיש לבצע בדרך לרכישה.

חברת הומטר היא חברה בעלת מוניטין בתחום בדק בית. היא מעסיקה רק מומחים המבצעים בדיקה כל אחד בתחומו, כשכולם קיבלו הכשרה נוספת לביצוע בדקי בית. בסוף התהליך דואגת החברה לספק לכם דו"ח מפורט המלווה בצילומים ונתונים להוכחת הממצאים.

אנו החברה המובילה בישראל לבדק בית. התקשרו עכשיו לייעוץ חינם!