בדק בית בדרום

בדיקת בדק בית בדרום הנו דבר הכרחי ואף מחייב. בניית בית או רכישת דירה בדרום הנו תהליך אשר בו יש לבעלי מקצוע שונים חלק בדבר, והתוצאה המתקבלת תלויה בתיאום מלא בין בעלי המקצוע ובהקפדה רבה על עבודה. לצערנו, זה לא המצב.

הכרחי לבצע בדיקת בדק בית בדרום?

בדירות רבות, כולל חדשות מהניילונים, מתגלים ליקויי בניה מאוחר יותר המתחילים כסדק, רטיבות או בעיה נוספות. לכן בדק בית הוא קריטי וחייב להתבצע על ידי מומחים שתביאו מטעמכם. בדרום אין הרבה חברות ואנשי מקצוע אשר יכולים לבצע בדק בית ולכן המבחר איננו מגוון ואיננו גדול, עם זאת אנו עדיין ממליצים לא להתפשר ובכל זאת לקחת חברה לבדק בית בדרום או בפריסה ארצית ולא פרילנסרים בודדים לביצוע העבודה שכן באופן סטטיסטי כנראה שתהיו בידיים טובות אצל חברה שזהו כל תחומה.

שירות בדק בית

פירוט שירות בדק בית בדרום

החל מ: 1,480 ₪
במיוחד לבעלי דירות, בתים ומבנים בדרום

נזילה בבדק בית בדרום

מה נבדק במסגרת בדק בית

חברת הומטר מבצעת בדק בית בדרום בין אם זה בישוב קטן ובין אם במרכז ובלב העיר, בדק בית מורכב מפרמטרים שונים  מקיפים את כל מערכות הבית ואופן הבניה. לקוח יכול לבחור את סוג הבדיקה בה הוא מעוניין, אך חשוב שהבדיקה תהיה מקיפה ותכלול את כלל הפרמטרים:

  • עמידה בתקנות ובחוקי הבניה:
    מהנדס בניין, מומחה או מפקח בניה יבדוק את כל הפרמטרים הקשורים לאופן התכנון והבניה, השיפוע, כמות וסוג החול מתחת לריצוף, חומרי הבניה: האם ישנו בטון בכל מקום שנדרש ולא חומר חלופי (כפי שקבלנים נוהגים לעיתים לעשות), רמת העומס המוטלת על התקרה במקרה של תקרת פל-קל ועוד.
 
  • בדיקת רטיבות:
    רטיבות היא בעייתית לא רק מבחינה אסתטית אלא גם בריאותית. למרות שהדרום נחשב לאזור יבש, עדיין בדק בית בדרום כולל גם בדיקת רטיבות שיכולה לנבוע מצנרת לקויה או איטום לקוי שגורם להצטברות לחות למרות היובש היחסי.
 
  • בדיקת קרינה וגז ראדון:
    בעידן הסלולרי והאינטרנט עלה מאוד הצורך בבדיקת קרינה. אנטנות סלולריות מונחות באופן לא חוקי על גגות בתים בלב הערים אך גם ובעיקר באזורים פחות מיושבים כמו הדרום יש נטייה לפזר אנטנות המקרינות בעוצמה. גם מפעלים בדרום פולטים לא מעט חומרים מזהמים וקרינה. לכן בבדק בית בדרום תיבדק בקפדנות רמת הקרינה וגז הראדון.
 
  • בדיקת מערכת החשמל:
    את מערכת החשמל יש לתכנן בקפדנות ואף להתקין תוך היצמדות לתקנות. לכן בבדק בית נבדקת גם מערכת החשמל כולה לוודא שהיא מותקנת היטב ואינה גורמת סכנה.

מתי לבצע בדק בית?

בדק בית חשוב לבצע בכל רכישה או בניית בית. אם בעבר אנשים הזמינו בדק בית מקצועי רק ברכישת דירה יד שניה, היום כבר ידוע שבכל רכישת דירה חשוב לבצע בדק בית, כולל דירה חדשה מהקבלן. 

אין גם אזור שבו בדק בית אינו רלוונטי. חשוב לבצע בדק בית בדרום או בצפון, גם אם הם צפופים פחות או מועדים פחות לתקלות כי הבניה מעטה יותר. 

היום קבלנים מנסים לחסוך בעלויות והדבר מתגלגל אל הלקוחות. התקלות החמורות ביותר המדווחות בתקשורת בגלל נזקים כבדים הן קצה הקרחון. בדק בית יש לבצע גם ברכישת דירה מקבלן, גם בשלבים השונים של בניית בית וגם ברכישת דירה ביד שניה.

התאמה לתקינה והתקנות של הדרום

החוקים והתקנות במדינת ישראל יכולים להשתנות בין אזורים ומועצות מקומיות, לכן על הקבלן לדעת את התקנות ולעמוד בהן בכל שלב. בעת ביצוע בדק בית בדרום חשוב לבחון את עמידותו של הקבלן בתקנות אלו לדוגמא: תקנות עיריית באר שבע, תקנות של עיריית דימונה ואף מועצה מקומית להבים. יש לשים לב שעמידה בחקיקה ותקנות של משרד השיכון יחד עם עמידה בתקינה המקומית אינה נחלתו של הקבלן לאחר שמסר את הדירה או של המוכר לאחר שהעביר בעלות.

בדק בית הכרחי

לסיכום, בדק בית על פי חוק המכר הוא מחובתכם ואחריותכם כדיירים לעתיד בבית אותו אתם רוכשים. בשל ליקויי הבניה הרבים, צצות גם לא מעט חברות המציעות בדק בית בדרום במחירים אטרקטיביים. בחרו רק חברה מקצוענית ובעלת ניסיון רב בתחום כמו חברת הומטר. גם אם נדרשת מעט יותר השקעה מצידכם, הדבר משתלם כאשר אתם יודעים שאנשי מקצוע מומחים בתחום מבצעים את הבדיקה ביסודיות ולא יפספסו אף פרט.דוח הנדסי מקיף, אחריות מלאה וליווי בכל עת. התקשרו עכשיו!