מתן שירות וביצוע בדק בית בבאר שבע והסביבה

ענף הבניה נמצא בפיתוח רב בכל רחבי הארץ ולא רק במרכז. גם בדרום עם המרחבים הפתוחים ניכרת היום בניה רבה. הבניה ההמונית מביאה לכך שבדירות חדשות ישנם כשלים. בדיקה יסודית ומתן דוח מפורט לבית המשפט תביא לידיעה על אותם כשלים. בדק בית בבאר שבע הכרחי.

מהו בדק בית?

בדק בית הוא חלק בלתי נפרד מהמטלות שיש לבצע לפני רכישת דירה. מומלץ לבצע בדק בית בבאר שבע או בכל מקום אחר בין אם מדובר על דירה חדשה ובין אם זוהי דירה מיד שניה. בדק בית הוא סקירה כוללת של הבית על כל ההיבטים באמצעותם נמדד מצבו ואיכותו של הבית. את בדק הבית צריכים לבצע רק בעלי מקצוע מיומנים ומנוסים, כל בעל מקצוע בתחומו. לאחר שסוקרים את הבית בעלי מקצוע כמו מהנדסי בניין, שמאים, מודדים ועוד. הלקוחות מקבלים דוחות בדק בית מפורטים ובהם סעיפים שונים, בכל אחד קביעה מדויקת של מצב הדירה בתוספת הסבר מפורט על כל אחד מהם תוך מתן דוגמאות קונקרטיות. רק באמצעות בדק בית  יכול רוכש פוטנציאלי של דירה באזור זה לדעת האם הרכישה אכן כדאית.

שירות בדק בית

פירוט בדק בית בבאר שבע

החל מ: 1,480 ₪
במיוחד ללקוחות פרטיים ועסקים קטנים בבאר שבע

בחינת גג בבדק בית בבאר שבע

מה כולל בדק בית בבאר שבע?

בדק בית כולל בתוכו את כל ההיבטים הקשורים לבטיחות המבנה, איכות הבניה שלו ומצבו. בדק בית יעריך היכן נמצא הבית על הסקאלה בין מקום שאינו ראוי למגורים ועד דירה ללא ליקויים כלל:

  • ליקויי מבנה וחריגות מבנה: נבדקים קירות המבנה האם ישנם סדקים, החיפוי, הריצוף, הגג. מעבר למצבו הפיזי של המבנה, יבדק גם האם קיימות חריגות מבנה וחלקים שנבנו ללא אישור, מה שכמובן עלול להשפיע מאוד על רוכש הדירה.
  • אינסטלציה, כולל איתור רטיבות ונזילות: מערכת האינסטלציה נבדקת בקפידה בין היתר באמצעות מכשירים כמו מצלמה תרמית המאפשרים לאתר נזילות ורטיבות שאינם נראים לעין. הדו"ח יקבע מהם הליקויים שישנם, מידת חומרתם ומה יש לעשות על מנת לתקנם.
  • מערכת החשמל: במסגרת בדק הבית תיבדק באופן מדוקדק מערכת החשמל, תקינות השקעים, נקודות החשמל, והעומס בו מסוגלת מערכת החשמל לעמוד. נושא קריטי הוא כמובן בטיחות החשמל- האם ישנה הארקה.
  • סביבה: בדק בית כולל גם את בדיקת הסביבה. היום ישנה מודעות רבה לחשיבותה של סביבה נקיה מקרינה מסוכנת, גזים וזיהום אויר באופן כללי. במסגרת בדק בית בבאר שבע ובכלל מתבצעת גם בדיקה סביבתית באמצעים חדשניים שיוכלו להצביע על חריגה מהמותר בפרמטרים הסביבתיים השונים. חריגה זו מהווה שיקול משמעותי להחלטה האם לרכוש דירה מסוימת.

התאמה לתקינה והתקנות של באר שבע והסביבה

החוקים והתקנות בבאר שבע וסביבתה יכולים להשתנות יכולים להשתנות מעת לעת ולכן על הקבלן לדעת להתאים את תהליך הבניה שלו ואף הדירה או הנכס שמתקבל בסוף תהליך הבניה.חשוב להתאים את בדיקה בדק הבית לתקינה או ההנחיות המרחביות של עיריית באר שבע. חשוב לזכור!, גם בזמן מכירת נכס, קבלת טופס 4 או רישום בטאבו בעל הדירה ו/או הקבלן ידרשו לעמוד ב בחקיקה ותקנות של משרד השיכון יחד עם עמידה בתקינה המקומית.

שימוש באמצעים החדשניים ביותר

בדק בית הוא כאמור שלב מתבקש לפני רכישת דירה ועל מזמין השירות לדעת היטב כי מדובר בחברה אמינה ומקצועית. חברת הומטר היא חברה ותיקה ובעלת ניסיון רב בתחום, מבצעת מגוון בדיקות ברחבי הארץ, בין היתר בדק בית בבאר שבע ומעסיקה בעלי מקצוע בעלי הכשרה מתאימה העושים שימוש באמצעים חדשניים כמו מצלמה תרמית ורחפן.

בדק בית וביקורת מבנים בבאר שבע והסביבה