בדק בית באשדוד והסביבה

אשדוד היא אחת הערים המתפתחות ביותר בארץ. חוף הים והנמל וקרבה למרכז מביאים לכך שיש בה בניה רבה, דבר ההופך אותה לאטרקטיבית. עם זאת, חשוב לא למהר ולרכוש דירה גם אם על הנייר ואפילו אם בעיניים הכל נראה מצוין. בדק בית באשדוד והסביבה הכרחי ביותר.

בדק עם הומטר - בסטנדרטים הגבוהים ביותר

עומדים לרכוש דירה באשדוד? מחפשים חברה המבצעת בדק בית באשדוד ברמה הגבוהה ביותר המספקת דוח הנדסי קביל בבית משפט? חברת הומטר היא חברה מובילה בתחום בדק בית וביקורת מבנים, מבצעת בדיקות קפדניות ויסודיות באמצעות אנשי מקצוע מומחים בתחום וטכנולוגיה חדשנית המסייעת לבסס השערות ולהמחיש את הממצאים.

שירות בדק בית

פירוט בדק בית באשדוד

החל מ: 1,480 ₪
במיוחד ללקוחות פרטיים ועסקים קטנים באשדוד

ליקויי חיפוי בבדק בית באשדוד

מה כולל בדק בית באשדוד והסביבה?

בדק בית הוא סדרת בדיקות בהיקפים שונים, כשאת היקף הבדיקה קובעים הלקוחות. בדיקה מקיפה כוללת בחינה יסודית של הדירה ממגוון פרמטרים:

  • איכות הבניה: פעמים רבות כלפי חוץ הדירה והבניין נראים במצב מצוין, אך כשיורדים מעט לעומק מתגלים כשלים כמו סדקים שלא נחשפו עדיין, בניה לא חזקה שתביא לשחיקה, חיבורים של החלונות לקירות שנעשו ברשלנות ועוד. על כל אלה יתריע הבודק.
  • מצב הצנרת: אם לגבי איכות הבניה ניתן לקבל רמז גם בהסתכלות חיצונית, הצנרת מוסתרת לחלוטין ויש להגיע אליה באמצעים לא סטנדרטיים. המכשיר המרכזי עימו עובד הבודק במסגרת בדק בית הוא מצלמה תרמית שמציגה תמונה של הצנרת על פי הבדלי קור וחום. ריכוז קור מצביע על אזור שבו כנראה יהיה גילוי ואיתור נזילה ורטיבות. באותו אופן ניתן לגלות האם יש רטיבות בקיר שאינה נובעת דווקא מבעיה בצנרת אלא ריכוז מים שמגיע מבחוץ.
  • מצב החשמל: בדיקת חשמל קפדנית ויסודית תעלה על ליקויים במערכת החשמל שמסכנים את רוכשי הדירה ותבדוק באופן כללי מה מצב מערכת החשמל, עד כמה היא יכולה לשאת בעומס המתאים לרוכשי הדירה, והאם היא מספיקה עבור משפחה באורח החיים של היום הכולל שימוש רב בחשמל.
  • סביבה: מומלץ מאוד כי בדק בית באשדוד ובכלל יכלול גם בדיקת הסביבה. היום כבר ידוע על מקרים בהם בעקבות רמת קרינה גבוהה המגיעה מאנטנות סלולריות חייהם של אנשים השתנו, ולא לטובה.. גם זיהום אוויר הוא נושא שיש לבדוק היטב. בדק בית מקיף כולל גם בדיקה סביבתית.

התאמה לתקינה והתקנות של אשדוד והסביבה

החוקים והתקנות במדינת ישראל יכולים להשתנות בין ערים ובין אזורים ולכן על הקבלן לדעת להתאים את תהליך הבניה שלו ואף הדירה או הנכס שמתקבל בסוף תהליך הבניה. בבדק בית חשוב להקפיד להתאים את הבדיקה לתקינה המתאימה גם של עיריית אשדוד. בסופו של דבר קבלת טופס 4 או רישום בטאבו יצריך עמידה בחקיקה ותקנות של משרד השיכון יחד עם עמידה בתקינה המקומית.

חברה מתקדמת עם אמצעים חדשניים

ישנן חברות בדק בית המסתפקות באמצעים סטנדרטיים ובכלים הבסיסיים לבדיקה. ישנן חברות מקצועיות ורציניות אשר עושות שימוש בטכנולוגיה חדשנית, כלים אשר רכישתם עולה לחברה לא מעט אך זוהי השקעה שווה שתביא לבדיקה מדויקת. אחד האמצעים החדשניים הוא רחפן. רחפן עוזר לגלות ליקויים בבניה שלא תמיד ניתן לראות מהקרקע. מכשיר נוסף הוא מצלמה תרמית המצלמת את פנים הקירות ובאמצעות הבדלי קור וחום יכולה להצביע על ריכוז מים שמהווה סימן לרטיבות או נזילה.